Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Εδώ, κυκλάμινο βουνού! Κυκλάμινο Πηλίου!

  1. Υ.Γ πάει για ανάρτηση.... την προγραμμάτισα κι όλας...
    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Λαμπρινή.... τα προγράμματά σου! κανόν' σι....!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Λαμπρινή, ήρθα να βρω την προγραμματισμένη σου ανάρτηση, δύσκολο να βρει κανείς, άκρη και με σένα, ελπίζω να με ενημερώσεις με λινκ.
    Στους αμέτρητους φίλους σου, πέτυχα και μια φίλη σου με το όνομα "κυκλάμινο".
    Θα σε ρώταγα, πως δεν μπερδεύεσαι με δυο φίλες κυκλάμινα!
    Ξέρω, θα μου απαντούσες: "Όπως και με δυο ή δεκάδες Κατερίνες!", οπότε, δεν το κάνω!
    Πάντως, θα πρέπει να κάνω μια ανακοίνωση, πως ουδεμία σχέση έχω εγώ, όπου διαβάζουν "κυκλάμινο", για όσους δεν ξέρουν και μπερδεύονται!
    Ίσως το ίδιο θα πρέπει να κάνει και η κοπέλα!
    Τώρα κατάλαβα την ισχύ του πνευματικού τίτλου των βιβλίων, ταμπέλων μαγαζιών κ.λ.π., που κατοχυρώνεται απ' τον πρώτο!
    Εδώ στον μπλόγγερ, δεν κατοχυρώνεται, ξεμπερδεύεται όμως, απ' τα γραφούμενα του καθενός, ευτυχώς!
    Ευτυχώς, αυτή είναι η καλύτερη υπογραφή, όλων μας!
    Αμέσως μετά το Κατερίνα Δεστάπα, βρήκα και Κατερίνα Μαλακατέ και Κατερίνα Γ. και άλλες, Και Κατερίνα Σταπα έγινα, και Κατερίνα Δεστα θα γίνω, (και η πρώτη κατοχύρωση, εδώ!) Σκόρπια υπήρξα, ατέλειωτη η συλλογή, ειδικά στις Κατερίνες!
    Ω, Θεέ, προβλήματα που θα μπορούσαμε να είχαμε οι μπλόγγερς, αν δεν είμασταν ενωμένοι!
    Εγώ Κατερίνα Αδέσποτη, μια ζωή (κι αυτό κατοχυρωμένο προ πολλού και στην πράξη), δεν είμαι πουθενά στις ομάδες, δεν κατέχω, δεν αντέχω, δεν το έχω, ας είναι όλοι οι άλλοι - τουλάχιστον, ενωμένοι, μία είμαι εύκολα αν το θέλω και το θέλουν, θα μπορέσω να μαντρωθώ!
    Εγώ όμως, αν και μου είπε κάποιος που είναι σκληρός στα λόγια του;
    "Τελικά, είσαι μπλόγγερ!"
    Το είπε σαν βρισιά! Έτσι μού φάνηκε.
    "Όχι, εννοώ, διαθέτεις πολλές εργατοώρες"!
    Πάλι υποτιμητικό μου φάνηκε!
    Φιλιά, γελαστό παιδί, Λαμπρινή!
    Να μού προσέχεις ιδιαίτερα, τα κυκλάμινα! Όλα, όσα υπάρχουν και δεν ξέρω! Τα άγρια, τα ήμερα, του βουνού, του νησιού, σε όλα τα χρώματα, κ.λ.π.!
    Ναι;
    ΑπάντησηΔιαγραφή

2 σχόλια:

  1. ατελείωτες αναρτήσεις...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! (δεν μπορώ να μην σχολιάσω... )... Τι να πω;..ντρέπομαι... αλλά... εσύ ... διευθυνεις... εδώ... οπότε... εγώ:... σσσσς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το "κάτι" που μένει...