Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Πολλά τα +(συν)

Αυτά πάνε παρέα, συν μια κρατούμενη ανάρτηση, η 7, (που δεν πρόκαμα... να γράψω), που θα εξηγούσα τα περί μουσικής, τα περί "φτερών", τα περί Μουσικών Ιχνηλατών, εφόσον θα κατέβαζα ρολά!
Αφού είμαι στον αέρα, ακόμα, όλα μπορούν να περιμένουν, εκτός απ' τα Δημόσια "Χρόνια Πολλά" στον Νικόλα Μεργιαλή και ένα Μεγάλο Δημόσιο "Ευχαριστώ" που τα τραγούδια του με κράτησαν όρθια σε μια πολλή δύσκολη φάση της ζωής μου!
Κοντεύω 3 χρόνια που τους ακούω, όσα λείπει και ο αδελφός μου, +
Νά 'ναι καλά, να μάς τραγουδούν, να ξεχνιόμαστε και να δυναμώνουμε συγχρόνως, γιατί τα τραγούδια του Νικόλα, έχουν μεγάλη δόση από επανάσταση μέσα τους!

Πάμε, κόπυ:
Κι επειδή υπάρχουν πολλά "κουφά" στις σελίδες μου, φυσικά, δεν ξέχασα τον Νικόλα τον Μεργιαλή, που όμως, δεν τον βρίσκω! Πέτυχα φωνή του, Ζαγορά και φτερά, μια χαρά! Πολύχρονος, Νικόλα! Γερός, ευτυχισμένος και πάντα δυναμικά μπροστά! https://www.youtube.com/watch?v=BFJ-Ut8hQi8

Τα φτερά σου - Νίκος Μεργιαλής - Μουσικοί Ιχνηλάτες Ζαγορά - τρέχοντας...
youtube.com
Καλέ! 23 λεπτά που γιορτάζουν οι Νικολάδες και οι Νίκες! Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα! Ευτυχώς, εδώ δεν έχω πολλούς, θα σας προλάβω! Να σας χαιρόμαστε! https://www.youtube.com/watch?v=BUZUTiSSRpI

ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΣΚΟ " Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΘΗΡΑ " ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΣ ΗΛΙΑ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΑ 1973.
youtube.com
  • Η Μαρία, που της αρέσει κιόλας, ήταν η αφορμή που με ξεγέλασε στον χρόνο! Με πήγε 50 χρόνια πίσω! Μαύρα σκοτάδια και τότε και τώρα, ακόμα χειρότερα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το "κάτι" που μένει...