Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Χριστούγεννα 2014

Χριστούγεννα 2014

Πέτρα: "Έλα, Αύρα. Πολύ το καθυστερείς..."
Αύρα: "Πέτρα... κάτι κλωτσάει. Δεν το μπορώ. Δεν είμαι έτοιμη..."
Πέτρα: "Δεν υπάρχει δε μπορώ, υπάρχει δε θέλω. Εσύ, θέλεις;"
Αύρα: "Αν δεν το ήθελα, θα το σκεφτόμουνα από χθες;"
Πέτρα: "Τότε;"
Αύρα: "Τα πόδια.... Αυτά, δε μ' ακολουθούν..."
Πέτρα: "Στύλωσε την ψυχή σου, και θέλουν δε θέλουν, θα σ' ακολουθήσουν! Ψυχή έχεις;"
Αύρα: "Έχω... Δηλαδή, είχα... Νόμιζα πως είχα!"
Πέτρα: "Εκεί είναι, την κοίμησες, γι' αυτό. Την παραχάϊδεψες και δεν κάνει. Ξεκίνα λοιπόν και να θυμάσαι πως στη ζωή, δεν υπάρχει δε μπορώ και δε θέλω! Υπάρχει "πρέπει". Ότι σού δίνει, είναι δοκιμασία, ένα μάθημα, για να μάθεις να αντέχεις. Συννενοηθήκαμε;"
Αύρα: "Συννενοηθήκαμε... Να είσαι δίπλα μου, σε παρακαλώ, να με στυλώνεις..."

Γηροκομείο Βόλου

-"Θα ήθελα να δω, την κυρία Τάδε".
- "Τί την έχετε;"
- "Φίλη καρδιάς".
-"Ελάτε, μαζί μου. Κάτι μου θυμίζετε..."
-.....
-......
-"Ο μπάρμπα Γιώργος, ζει; Ο Δημήτρης;"
-.....
- "Όχι; Μα, πού να πάω; Πώς να πάω;"

Πέτρα: "Το νου σου, Αύρα! Λυγάς και δε σε παίρνει... Προχώρα! Άσε τα πόδια. Με ψυχή."

Αντέχω



Το ποτάμι


Το ποτάμι




Σπασμένη νεροκολοκύθα - Το λουλούδι




Αγάπη στις επαναλήψεις - Αγκάθι




Παππούς


Πέτρα: "Ελεύθερη, τώρα, Αύρα! Μπορείς να χαρείς τους φίλους σου! Βγες απ' τη μέρα, μπες στη νύχτα.."

1 σχόλιο:

Το "κάτι" που μένει...