Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Γιατί να μην κεράσω;

Γιατί να μην κεράσω Βασίλης Παπακωνσταντίνου



http://vasilisp.com/html/
Ίσως να έγινα κι εγώ, ό,τι ακριβώς μισούσα,
να φτύνω γέλια ψεύτικα, να βγάζω το καπέλο,
χειροκροτώντας δυνατά, αυτά που δεν μασούσα
και να πουλάω παρηγοριές πίσω από μαύρο βέλο.

Μπορεί να έμοιασα κι εγώ σ' αυτούς που κυνηγούσα,
να στήνω δόκανα παντού, να μη σε πλησιάζουν,
να κάνω κόλπα πονηρά για τα δικά σου λούσα,
αλλά να βγάζω το σκασμό, όταν θα σε βιάζουν.

Μπορεί να πούλησα κι εγώ κάτι απ' την ψυχή μου.
αφού μου τη ζητήσανε. γιατί να μην κεράσω.
μόνο που είχα πρόβλημα. αν ήταν στην τιμή μου
ή μου την κλέψανε κι αυτή μ' έναν κρυμμένο άσο.

Μπορεί να φίλησα κι εγώ, εκεί που είχα φτύσει
και να δικαιολογήθηκα, πως ήμουν υπεράνω,
δήθεν κακίες δεν κρατώ κι ας μ' έχετε φυσήξει
σαν το κεράκι το ροζέ στην τούρτα πάνω πάνω.

Μπορεί να πούλησα κι εγώ κάτι απ' την ψυχή μου.
αφού μου τη ζητήσανε. γιατί να μην κεράσω.
μόνο που είχα πρόβλημα. αν ήταν στην τιμή μου
ή μου την κλέψανε κι αυτή μ' έναν κρυμμένο άσο.

Γιατί να μην κεράσω
Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Δίσκος: Θάλασσα στη σκάλα
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου

Υγ. Κι αυτό το πέτυχα, Σάββατο πρωί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το "κάτι" που μένει...