Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ-Ο ΟΡΚΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΗΣ ΚΑΡΥΑΤΙΔΑΣ

Φίλοι μου σας ζητώ και πάλι την ψήφο σας στο έργο μου για την φετινή εκδήλωση των 100.000 ποιητών για την αλλαγή. Ανοίγουμε τον σύνδεσμο, διαβάζουμε το ποίημα για να ξέρουμε και τι ψηφίζουμε ότι μας αρέσει... Τελειώνοντάς το κάτω δεξιά θα βρείτε και το μπλε σύμβολο του "Μου αρέσει" στο facebook". Πατάμε εκεί και ψηφίζουμε... Α! Και κάποια σχόλια δεν βλάπτουν... Ευχαριστώ!


100ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ-Σύνδεσμος στο facebook.
_________________________________________________________________________________


Που είσαι αδελφή Καρυάτιδα, γιατί να ζεις μακριά μας, 

τι σε κρατάει στην ξενιτειά, πότε θα ‘ρθεις κοντά μας; 

Με κλέψανε,  με πήρανε μια μέρα στην Αγγλία, 

με χώρισαν απ’ αδελφές μαζί μ’ άλλα μνημεία… 

Τι κι αν ξοπίσω κλαίγατε τι κι αν εγώ θρηνούσα 

μόνη μου και παντέρημη και σας αποζητούσα… 

Λέγανε πως με σώσανε, πως τάχα κινδυνεύω 

αν πίσω με γυρίσουνε… Τώρα γι αυτούς δουλεύω.

Την ομορφιά μου δείχνουνε μονάχα για το χρήμα 

σαν πόρνη  εγώ στα χέρια τους νοιώθω, και είναι κρίμα…

Μακριά από την χώρα μου κι απ’ την κληρονομιά μου 

μακριά από εσάς τ’ αδέλφια μου πληγώνεται η καρδιά μου.

Κι ας είμαι από μάρμαρο Πεντελικό φτιαγμένη 

ελληνική έχω ψυχή που είναι πικραμένη 

και που πονά και μάτωσε σαν όλων των Ελλήνων 

και δάκρυσαν τα μάτια μας, κι εμένα και εκείνων.

Δάκρυα από τον χωρισμό οπού κρατάει χρόνια 

κι ως πέρα στην Ακρόπολη τον τραγουδούν τ’ αηδόνια 

και που για να στεγνώσουνε πρέπει και πάλι αντάμα 

όλες μαζί να σμίξουμε να ‘ναι χαράς το κλάμα. 

Τι χόρτασέ μου η ψυχή χρόνια με υποσχέσεις 

πως πίσω θα με δώσουνε υπό προϋποθέσεις 

κι ακόμα κοροϊδεύουνε, δέσμια με κρατάνε 

γιατί το χρήμα ξέρετε, όλοι το αγαπάνε…

Όμως εγώ τ’ ορκίστηκα και όρκο θα κρατήσω 

ζωή να πάρω κάποτε και να γυρίσω πίσω 

στην ένδοξη Ελλάδα μου, την ιερή μου χώρα, 

στο λίκνο του πολιτισμού αιώνες τόσους τώρα…
__________________________________________________________________________________


Η συμμετοχή του Μακρυγιάννη Σπύρου με το ποίημα "Ο όρκος της ξενιτεμένης Καρυάτιδας" στη δράση


_____________________________________________________________

Τα ποιήματα δημοσιεύτηκαν στο ιστολόγιο όπως ακριβώς τα έστειλαν οι συμμετέχοντες
και αλφαβητικά, σύμφωνα με το ονοματεπώνυμό τους.
Η εκδήλωση θα γίνει στον πολυχώρο "ΑΙΤΙΟΝ" στα τέλη του Οκτώβρη, έπειτα από παράκληση πολλών ποιητών που διαμένουν στην Αττική και κοντά στο νομό Αττικής.
Θα ενημερωθείτε με ηλεκτρονικό μήνυμα. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας.

ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ-ΒΟΛΟΣ


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το "κάτι" που μένει...