Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Μνημεία και μνήμες από την ιστορία της Ζαγοράς - Νίκος Διαμαντάκος - (Αλλιώς 6)

*
ΣΤΟΠ, γι' απόψε!
Ξημερώματα....

(Ημερολογιακό. Θα το αντιγράψω στο μέλλον...)

Κρατάω την θέση του, απλά! (Εδώ θα "παρκάρω" και τα επόμενα "ΣΤΟΠ" μου!)

Δικαίωμα!

******
Ξημέρωμα Τρίτης 12:06

Μετά την βιβλιοπαρουσίαση.
Άργησα να γυρίσω σπίτι, πολύ!
Πρώτη μου κίνηση να πω, πως η παραλία του Βόλου, μοσχομύρισε Ζαγορά, απόψε!
Και δεύτερη, να κάνω κόπυ το παλιό πρώτο μου ΣΤΟΠ!

Χαρούμενη, συγκινημένη και ικανοποιημένη, απ' την Βιβλιοπαρουσίαση απόψε, δεν το συζητώ!

*
ΣΤΟΠ, γι' απόψε!
Ξημερώματα 27/10/14
Ώρα 5:01π.μ. Δευτέρας
Αποφάσισα να το παρουσιάσω αλλιώς, Δάσκαλε!
Θέλω να τονίσω άλλα, απ' αυτά που φαντάζομαι θα ειπωθούν στην Βιβλιοπαρουσίαση.
Μπορεί να εμφανίσω την ανάρτηση μετά, αφού έρθω, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ και βεβαιωθώ!
...Γιατί, τελικά, τα βιβλία σου, δεν είναι μόνο ιστορικής έρευνας! Έχουν πολλά από Δάσκαλο Νίκο Διαμαντάκο, μέσα!
Αυτόν ψάχνω, απόψε!
Τα ιστορικά, κουτσά στραβά, θα τα μάθω. Κι αν δεν τα μάθω εγώ, δεν τρέχει και τίποτα! Πολλά δεν έμαθα! Εσένα, όμως, θα σε ψάξω καλύτερα, γιατί είσαι πηγή με πολύτιμο νερό και δε μου φτάνει για σένα ο τίτλος ιστορικός ερευνητής - συγγραφέας. Είναι πολύ λίγος! Το θεωρώ Νο 5, Ομώνυμο Κεφάλαιο... με την βρύση του Κατσ (ι) κά, που καταπλακώθηκε...

Κι άλλο:
Απορώ! Ήμουν μαθήτριά σου δυο ολόκληρα χρόνια, Πέμπτη και Έκτη Δημοτικού. Πού έμαθα να βάζω τόσα θαυμαστικά και τόσα κόμματα; Πού τά 'μαθα, πες μου! Στα περιοδικά ή στα λευκώματα; Στο βιβλίο σου, τα ψάχνω, απόψε! (Και γιόρταζε κι ο άντρας μου και είχα και τα ξενητεμένα μου! Όταν μου έφερε όμως χθες την πρόσκληση ο άντρας μου... είπα, απόψε, αύριο, μεθαύριο, έχω αντιγραφή!)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, για την τιμή, Δάσκαλε!
Με σκλάβωσες!
Δάσκαλε, Σ' εκτιμάω, αφάνταστα! Είσαι ΤΡΑΝΟΣ! Δεν το συζητάμε!
Νά 'σαι γερός, Δάσκαλε και ευτυχισμένος και να γράφεις! Πες το κι έρευνα, κι εσύ, δε με πειράζει! Ξέρω να τα ξεχωρίζω εγώ, όπως τότε.... (βλέπε: καλολογικά στοιχεία)

Υγ. 1 Κι επειδή το ίντερνετ είναι μεγάλο λεξικό, πετάχτηκα ως το διθέσιο Δημοτικό Σχολείο ΟΣΣΑΣ, για όσους δεν τα θυμούνται...

Αν κάνω καλή παρουσίαση, θα με περάσεις τάξη, Δάσκαλε;
Θα μου χαρίσεις, άραγε και το επόμενο βιβλίο σου;

Υ.Γ. 2 Θα κλείσω αυτή την ανάρτηση, ως: Αλλιώς 1 (Μας βγήκε 6, δεν πειράζει!)

ώρα 5:39!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το "κάτι" που μένει...